Tarih: 21.04.2019 15:38

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi'ni anlattı

Facebook Twitter Linked-in

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası Kuzey Eğitim Salonu’nda düzenlenen eğitimde, kapsam, atıf yapılan standartlar veya dokümanlar, terimler ve tarifler, kılavuzluk prensipleri, şikayetleri ele alma çerçevesi, planlama ve tasarım, şikayetleri ele alma prosesinin çalıştırılması, sürdürme veya iyileştirme konularına katılımcılara bilgiler aktarıldı.

"MÜŞTERİ İLE YAŞANAN PROBLEMLERİN ELE ALINMASINI SAĞLAR"

Eğitimle ilgili açıklamada bulunan Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Volkan, "Geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmak günümüzde artık yeterli olamamaktadır. Müşteri beklentilerinin artması ve pazar payının giderek küçülmesinden dolayı kuruluşlar müşteri memnuniyeti proseslerini oluşturmakta ve yönetmekte zorlanmaya başlamışlardır. ISO 10002; Müşteri şikayeti ile karşılaşılan durumlarda kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir, Kuruluşlara, müşteri ile yaşanan bir olay sonrasında "özür" dilememiz yeterli mi, yoksa telafi etmek için tazminat ödemek de dahil olmak üzere daha büyük bir faaliyet mi planlamamız gerektiğine dair rehberlik eder, Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alınmasını sağlar ve Şikayetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlar" şeklinde konuştu.

Haber / Ruşa ELMA

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —