Tarih: 08.03.2016 09:59

Markaya kızdı, cep telefonunu çekiçle parçaladı

Facebook Twitter Linked-in

 

mn

Tekirdağ Barosuna kayıtlı avukat Kaan Aytuğ, 2015 yılında dünyaca ünlü bir markanın telefon görüşmesi de yapan saatini satın aldı. Arıza yapan saati firmaya iade eden Aytuğ, Ekim 2015'den bu yana firmanın saatin ücret iadesi yapmamasına tepki gösterdi.

Dün markanın müşteri temsilcisini cep telefonu ile arayan Aytuğ, Ekim 2015'den bu yana saatin iade işlemenin gerçekleşmediğini belirtti. Aytuğ, görüşme sırasında ise eline aldığı çekiçle cep telefonunu parçaladı. Aytuğ, müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmeyi ve cep telefonunu parçalamasını kameraya kaydetti ve 'Müşteri temsilcisiyle çekiç testi' başlığı altında bu videoyu sosyal paylaşım sitesi üzerinden paylaştı.

Aytuğ, paylaştığı videonun altına ise, "S... G. saatim alır almaz ariza yaptı teslim ettiğim servis 1 ay kadar sonra arayıp arıza giderildiğini belirtip arızası giderilmemiş olarak geri vermek istedi. Ariza giderilmemiş cihazı bir kac kez al ver yaptıktan sonra en sonunda kabul etmeyip para iadesi istedim. Ekim 2015'den bu video'nun çekildiği 7 Mart 2016 gününe dek 6 aydır para iadeniz onaylandı, paranın yatacağı İBAN no verin şeklinde geçen onlarca konuşma sonunda kanaatim S. kullanırsanız müşteri hizmetleri hattayken bile telefonu çekiçle kırabilirsiniz sakince sizi dinlemeye devam ediyorlar, notu düştü.
Haber/Şaban KARDEŞ

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —