Tarih: 13.11.2014 16:50

EDİZ zirvesinde tüketici sorunları değerlendirilecek

Facebook Twitter Linked-in

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTIRMANIN YÖNTEMLERİ MASAYA YATIRILACAK

Zirvede, rekabetin arttığı elektrik sektöründe tüketici odaklı hizmetin önemine vurgu yapılacağı ve dağıtım hizmeti gözüyle müşteri memnuniyetini artırmanın yöntemlerinin değerlendirileceği kaydedildi. Stratejik İletişim, halkla ilişkiler ve itibar yönetimi alanında duayen kabul edilen Salim Kadıbeşegil’in yeni iletişim ortamları ve toplumun güven sorunu konusunda sunum yapacağı Zirve’de, hizmet kalitesine dayalı müşteri memnuniyeti için iletişim yöntem ve teknikleri tartışılacak. 

Akademik ve profesyonel bilgi birikimine sahip bir iletişimci olarak dikkat çeken ve Türkiye'de itibar yönetimin tanınmasında önemli bir rol oynayan Kadıbeşegil, EDİZ’de tüm dağıtım şirketleri iletişim yöneticileri ve üst düzey karar vericilerine 40 yıla yaklaşan deneyimlerini aktaracak.

 

 

Marmara Haber

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —