Tarih: 29.03.2016 00:12

Çağrı Merkezi modernleşti

Facebook Twitter Linked-in

Çağrı Merkezi’nin devreye alınması ile ilgili olarak düzenlenen programa, TREPAŞ Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü,Tahakkuk Tahsilat Müdürü Burak Savaş, Çağrı Merkezi Operasyon Uzmanları, Yeliz Tutçu ve Onur Tarman  ile  Türk Telekom Genel Müdür Yardımcısı Gürcan Aladinli, AssisTT Operasyon Direktörü Ebru Demir ve AssisTT Satış Müdürü Meral Van Der Groaf katıldı.

TREPAŞ Müşteri Hizmetleri Müdürü Nihat Ülkücü, “TREPAŞ müşterileri,bu Çağrı Merkezi ile her türlü talep ve şikayetlerine hızlı şekilde cevap alabilecekleri modern bir iletişim kanalına kavuştular. TREPAŞ olarak müşteri memnuniyetini geliştirmeye yönelik çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. TREPAŞ müşterileri, talep ve şikayetleri için Çağrı Merkezi’ne,7/24  “444 88 35” numaralı telefondan ulaşabilirler."dedi.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —