Tarih: 13.12.2020 17:05

Çağrı Merkezi hizmete girdi

Facebook Twitter Linked-in

 

Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin de Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek görevlilerden işleyiş hakkında bilgi aldı. Çağrı merkezini arayan vatandaşların telefonlarını da yanıtlayan Başkan Çetin, ulaşılabilir ve çözüm üreten bir belediyecilik anlayışıyla 7 gün 24 saat vatandaşların hizmetinde olduklarını söyledi.

 

ŞİKAYET VE TALEPLER KAYIT ALTINA ALINIYOR

 

Halkla iç içe ve ulaşılabilir bir belediye olmak amacıyla vatandaşların sorunlarını birinci elden tespit ederek, kayıt altına almak ve en kısa sürede etkin bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla Kapaklı İletişim Merkezi’ni hayata geçirdiklerini belirten Başkan Çetin, “Vatandaşlarımız Kapaklı İletişim Merkezi aracılığıyla her türlü istek, şikayet ve talebini, tüm iletişim kanallarını kullanarak kolaylıkla bizlere iletebilir, haftanın her günü, günün her saati 444 80 59’u arayabilir; dilediği zaman belediyemiz giriş katındaki Kapaklı İletişim Merkezimizi ziyaret edebilir” dedi. Çetin, vatandaşlara daha hızlı, etkin ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüreceklerini dile getirdi.

 

Haber / Buse SERİN




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —