Tarih: 28.01.2021 15:07

Ak Çözüm Merkezi'ne 10 binin üzerinde talep geldi

Facebook Twitter Linked-in

Vatandaşla belediye arasında köprü işlevi görmesi amacıyla geçtiğimiz yılın Eylül ayı sonunda hizmete giren Süleymanpaşa Belediyesi Ak Çözüm Merkezi ile bürokrasiyi azaltarak işlem hızını artırmak ve talepleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amaçlanıyor.

 

GERİ BİLDİRİM YAPILIYOR

 

Süleymanpaşa Belediyesi yetkilileri yaptıkları açıklamada, “3 ay gibi kısa bir sürede 10 bin 274 talebi çözüme kavuşturan Ak Çözüm Merkezi bünyesinde, her tür belediye işlemi için dilekçe vermenin yanı sıra, borç yapılandırmaları ve tahsilâtları, ilan-reklam ile çevre temizlik vergileri ödemeleri, işyeri ruhsat işlemleri, istihdam masası (iş başvurusu, işçi talebi, firma yönlendirmeleri) gibi neredeyse tüm belediyecilik işlemleri gerçekleştirilebiliyor. Yine, eskiden 3-4 kez belediyenin farklı birimlerine gidip gelmeyi gerektiren moloz alım tahsilât işlemleri de tek bir işlemle çözüme kavuşturulabiliyor. Ayrıca vatandaşlardan gelen her türlü talep değerlendirilerek ilgili müdürlüklere aktarılıyor. Müdürlükler nezdinde takibi gerçekleştirilen talepler, sonuçlanır sonuçlanmaz vatandaşa konuyla ilgili geri bildirim yapılıyor” dedi.

 

TALEPLER RESMİ KURUMLARA AKTARILIYOR

 

Merkeze gelen ve çözüme kavuşturulan her talep ile ilgili memnuniyet yoklaması da yapıldığını kaydeden yetkililer, “Ak Çözüm Merkezi, kısa hizmet süresi içinde yüzde 92 vatandaş memnuniyetine ulaştı. Süleymanpaşa Belediyesi’nin vatandaşa sunduğu hizmetlerin çok hızlı bir şekilde hayata geçirilmesini sağlayan Ak Çözüm Merkezi, gerek yüz yüze, gerek internet üzerinden, gerekse çağrı merkezi aracılığıyla gelen her türlü talebi ilgili birimlere aktarmanın yanı sıra, belediyenin sorumluluk alanları dışındaki talepleri de ilgili resmi kurumlara aktararak vatandaşlara çözüm üretiyor” dedi.

 

Haber / Bayram KOLAY




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —