Kapaklı İletişim Merkezi, ilk yılını geride bıraktı

Kapaklı Belediyesi tarafından "Çözüm İçin KİM Var" sloganıyla hayata geçirilen Kapaklı İletişim Merkezi, ilk yılını geride bıraktı.

GÜNDEM 1.10.2021 18:46:00 0
Kapaklı İletişim Merkezi, ilk yılını geride bıraktı

Kapaklı Belediyesi tarafından ulaşılabilen ve çözüm üreten bir belediyecilik anlayışıyla vatandaşların sorunlarını birinci elden tespit ederek, kayıt altına almak ve en kısa sürede etkin bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla hayata geçirilen Kapaklı iletişim Merkezi’nde, sosyal medya, başvuru masaları, Whatsapp İhbar Hattı ve Çağrı Merkezi üzerinden bir yıllık süre içerisinde vatandaşlardan gelen toplam 77 bin 473 talebin yüzde 96’sı (74 bin 375) çözüme kavuşturulurken, taleplerden yüzde 4’ünün (3 bin 98) çözüm süreci devam ediyor. 444 80 59 Çağrı Merkezi’ne bir yıl içerisinde 65 bin 99 çağrı gelirken, bu çağrıların 61 bin 973’ünün yanıtlandığı belirtildi.

 

TALEPLERİN YÜZDE 96,5’İ ÇÖZÜLDÜ

 

Kapaklı Belediyesi tarafından kurumsallaşma ve Toplam Kalite Yönetimi yolunda atılan adımlardan biri olan iletişim yazılımı sistemi üzerinden belediye personelinin birim içi ve birimler arası talepleri de kayıt altına alındığı belirtilerek “Birim içi ve birimler arası toplam 13 bin 182 görevden 13 bin 116’sını çözüme kavuşurken, 66 talebin ise iş süresi devam ediyor. Birim içi, birimler arası ve vatandaşlardan gelen tüm taleplerin sayısı ise 90 bin 655.  Bu taleplerin yüzde 96,5’i (84 bin 491) çözülürken, 3,50’si (3 bin 464) devam ediyor” denildi.

 

“ATTIĞIMIZ İLK ADIMDI”

 

Kapaklı Belediye Başkanı Mustafa Çetin, Kapaklı İletişim Merkezi’nin ilk yılını tamamlaması dolayısıyla Kapaklı İletişim Merkezi personeli ile bir araya geldi. Bu yapının belediyenin kurumsallaşması yönünde attıkları ilk adım olduğunu söyleyen Çetin, “Kapaklı İletişim Merkezi kanallarına gelen talepleri kayıt altına alarak bir süreçler yönetimi yolculuğu gerçekleştiriyoruz. Belediyemizin reaksiyon gücünü artırarak, vatandaşlarımızın memnuniyetini artırmaya çalışıyoruz. Burada hepinizin katkısı çok önemli” dedi. Gayretlerinden dolayı tüm personellere teşekkür eden Çetin, “Bir yıl sonra çok daha iyi yere geleceğiz” dedi. Başkan Çetin’in konuşmasının ardından Kapaklı İletişim Merkezi’nin ilk yılını geride bırakması dolayısıyla pasta kesildi.

 

Haber / Gülveren ALTUNOĞLU