Erzak kolisi talepleri ilgili birimlere iletiliyor

Süleymanpaşa Belediyesi bünyesinde geçen yıl hizmete sunulan AK Çözüm Merkezi, koronavirüs salgını sürecinde vatandaşla kurum arasında köprü görevi görüyor. Yetkililer, AK Çözüm Merkeziâ

GÜNDEM 10.05.2021 13:14:00 0
Erzak kolisi talepleri ilgili birimlere iletiliyor

Süleymanpaşa Belediyesi tarafından yapılan erzak, giyim gibi sosyal yardımların ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmasına destek veren AK Çözüm Merkezi, 1 Ocak 2021’den itibaren bin 192’si Çağrı Merkezi üzerinden, 2 bin 725’i bireysel başvuru olmak üzere toplamda 3 bin 917 adet erzak kolisi talebini ilgili birimlere ulaştırdı.

 

“SALGIN ORTADAN KALKANA KADAR SÜRECEK”

 

Belediye yetkilileri yaptıkları açıklamada, “Ayrıca, Ramazan Bayramı öncesi, ihtiyaç sahibi ailelerin çocuklarına verilmekte olan bayramlık kıyafet desteği için de talepleri değerlendiren AK Çözüm Merkezi, toplamda bin 550 talebi kayda geçirdi. Kıyafet desteklerinin ihtiyaç sahibi ailelerin evlerine ulaştırılması sürüyor. Ramazan Bayramı öncesi 3 bin çocuğa yeni kıyafetlerin ulaştırılması hedefleniyor” dedi.  AK Çözüm Merkezi bünyesinde bulunan 0 282 259 59 59 numaralı Çağrı Merkezinin ise, salgın sürecinde her gün ortalama binin üzerinde çağrıyı yanıtladığını ve gelen taleplerin ilgili müdürlüklere ulaşmasının sağlandığını belirten yetkililer, “Salgından etkilenen ve evlerinde iyileşmeyi bekleyen koronavirüs hastaları da karantina sürecinde AK Çözüm Merkezi tarafından aranarak herhangi bir ihtiyaçları olup olmadığı kontrol ediliyor. Talepler de ilgili müdürlüklere iletilerek çözüme kavuşturuluyor. Bu hizmet, salgın tehdidi ortadan kalkana kadar sürecek” denildi.

 

Haber / Menşure KARDEŞ