TREDAŞ, 2020'de 1 milyonu aşkın başvuruyu yanıtladı​​​​​​​

Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ) Çağrı Merkezi, pandemi gölgesinde geçen 2020 yılında 1 milyon 500 bin kişinin başvurusuna cevap verdi. Yetkililer, 2020'de devreye giren, Google Asistan uygulaması

GÜNDEM 28.04.2021 12:26:00 0
TREDAŞ, 2020

TREDAŞ’ın elektrik dağıtım hizmeti sağladığı; Tekirdağ, Kırklareli ve Edirne illerinde yaklaşık 2 milyon kişiye kaliteli hizmet ve tedarik sürekliliği sunmayı amaçladığını kaydeden yetkililer, “TREDAŞ, müşterilerin kolay ve hızlı ulaştığı 186 Çağrı Merkezinde artan personel sayısı ile en iyi hizmeti vermek için 24 saat esaslı çalışmalarını sürdürüyor” dedi.

 

“604 BİN ADET TALEBİN TAMAMI ÇÖZÜMLENDİ”

 

TREDAŞ’ın 186 Çağrı Merkezinde, 2020 yılında toplam 1 milyon 500 bini aşkın çağrıyı karşıladığını kaydeden yetkililer, “Bu rakam Dünya’da 81 ülke nüfusundan fazla bir sayıya denk geliyor. 2020 yılında TREDAŞ 186 Çağrı Merkezine gelen toplam 604 bin adet talebin tamamı çözümlenirken, bu taleplerden bazıları; arıza, bakım onarım, aydınlatma, sayaç işlemleri, ve endeks okuma gibi başlıklarda çözümlendi” dedi.

 

YAPAY ZEKAYA TALEP ARTIYOR

 

Avrupa elektrik dağıtım sektöründe bir ilk olan dijital asistan uygulamasını 2020 yılında devreye alan TREDAŞ’ın müşterilerin taleplerini saniyeler içinde aldığını da kaydeden yetkililer, “Google Asistan uygulaması ile entegre çalışan “TREDAŞ Enerjik”, müşterilerin sesli komutlarını da algılayarak elektrik dağıtım faaliyetlerinde her türlü bilgiyi müşterilerine aktarabiliyor. 2020 yılı içinde devreye alınan yapay zekaya talep de artarak devam ediyor. Kısa sürede on binlerce müşterinin başvurusunu alarak çözüme kavuşturan yapay zeka TREDAŞ Enerjik’ in ilerleyen dönemde kullanıcı sayısının artarak devam edeceği bekleniyor” dedi.

 

Haber / Menşure KARDEŞ