TESKİ'den 99.61'lik başarı oranı

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan "TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi" ile 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebin

GÜNDEM 22.01.2019 15:24:00 0
TESKİ

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Alo 185 Çağrı Merkezi alanında, uzman kadrosuyla 7 gün 24 saat vatandaşların taleplerine cevap verdiğini açıkladı. Gelen taleplerin hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletildiğini belirten yetkililer konunun detaylı bir biçimde incelendiğini hızlı bir şekilde sorunun çözüme kavuşturulduğunu belirtti.  

 

163 BİN 277 ABONENİN TALEBİNİ SONUÇLANDIRDI

 

TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz yaptığı açıklamada şunları dile getirdi "TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7 gün 24 saat mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır. 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandıran ve yüzde 99.61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz" dedi.

 

Haber / Seda AKYOL