Vatandaş Belediyeye sosyal medyadan yüklendi

Kapaklı Belediyesi'nin vatandaşların ilçede yapılan hizmetlerden memnuniyetini ölçmek ve şikayetlerini dinlemek için sosyal medyada oluşturduğu platformda ilginç diyaloglar yaşanıyor.

GÜNDEM 2.09.2016 22:18:00 0
Vatandaş Belediyeye sosyal medyadan yüklendi

SOKAĞIN ORTASI KAZILMIŞ ÖYLECE DURUYOR

 

Kapaklı’ya yaklaşık 1,5 sene önce geldiğini belirten Abdussamet Deniz isimli kullanıcı, bahse konu platformda yaptığı yorumda, “Gözlemlediğim kadarıyla hiçbir iş doğru düzgün yapılmıyor. Bahçelievler Mahallesi’ndeyim. Geçen yoldaki çukura ayak değil araba düşüyor. Kanalizasyon sıfır. Zaten her yağmurda bi dünya onla uğraşıyoruz. Geçen yolda bir yeri kazdılar yapacağız diye… 1 aydır duruyor. Sokağın ortası kazılmış öylece duruyor. Anlamıyorum orayı kazan işçileri sürgün mü ettiler yoksa emekli mi? Yoksa unuttular mı? Sokak lambası sokağın bi başında bi sonunda o da yeter. Diğer bi şey elektrik varsa su yok, su varsa elektrik yok. Bi de şu kartlı su saatlerine ayar oldum. Kim para kazanıyor bu işten merak ediyorum. Daha söyleyecek çok şey var da neyse… Adam gibi iş görsem tebrik etcem. Şimdilik buradan konuşuyoruz ama bi gün insanların canına tak eder eyleme dönüşürse o zaman göreceksiniz” ifadelerini kullandı.

 

ELEKTRİĞE TREDAŞ, SU VE KANAL İŞLERİNE TESKİ BAKIYOR

 

Abdussamet Deniz’in bu yorumuna Kapaklı Belediyesi yetkilileri ise “Elektrikler Belediyemiz tarafından değil TREDAŞ işletme müdürlüğü tarafından yürütülmektedir. Sular ve Kanalizasyon işlemleri TESKİ Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir. Talep ve şikayetlerinizi 185 TESKİ hattından iletebilirsiniz. iyi günler dileriz” şeklinde cevap verdi. Yetkililerin bu cevabına da Recep Onur isimli kullanıcı “Ama onların yaptığı ışıkları övünerek koyuyonuz sitenize” sözleri ile tepki gösterdi.

 

ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN

 

Serkan Melek Koç isimli kullanıcı ise “Ben ömrümde bu kadar çifte standart uygulayan bir belediye görmedim. Yaşadığım mahalle Bahçelievler. Çok güzel ve temiz bir mahalle. Belediye başkanı sadece seçim olacağı gün geldi bir daha da görmedim kendisini. Şunu unutmayın sayın Mandalı! Sizi bu halk getirdi bir yerlere ve halkın da bir sabrı var. Elinizi vicdanınıza koyun unutmayın şu an yaptıklarımızın hesabını gerçek dünyada tek tek bize soracaklar. Bugün günlerden Cuma abdest alıcam sular kesik. Önceki gün sular kesik. Sebep ne bilinmiyor. Bu nasıl bir belediyecilik anlam veremiyorum” ifadelerini kullandı.

 

ÇÖZÜM ÜRETİN KARDEŞİM ÇÖZÜM

 

Kapaklı Belediyesi yetkilileri ise Serkan Melek Koç isimli kullanıcının bu yorumuna, “Merhaba Serkan bey. Öncelikle mesajınız için teşekkür ederiz. Bahçelievler mahallemize yapmış olduğumuz yatırımları gerek internet sayfamızdan veya sosyal medya hesaplarımızdan inceleyebilirsiniz. Büyükşehir yasasından sonra Sular idaresi belediyemiz tarafından değil TESKİ Genel Müdürlüğü tarafından yürütülmektedir. Ani kesintiler hakkında 185 TESKİ hattından bilgi alabilir, uzun süreli kesintileri belediyemiz hesaplarından takip edebilirsiniz. İyi günler dileriz” diye cevap verdi. Bu cevaptan bir gün sonra bir yorum daha yapan Serkan Melek Koç, “Bu gün de sular kesik Allah sizi bildiği gibi yapsın. Sakın bana Serkan bey belediyemiz su işlerine bakmıyor TESKİ bakıyor demeyin. Çözüm üretin kardeşim çözüm” dedi.

 

ANKETE 101 KİŞİ KATILDI

 

Kapaklı Belediyesi’nin sosyal medyadaki bu platformda vatandaşların belediye hizmetlerinden memnuniyetleri yıldız anketi ile ölçülüyor. Bugüne kadar 101 kişinin değerlendirmede bulunduğu platformda, 42 kişi belediye hizmetlerine 5 yıldız, 7 kişi 4 yıldız, 9 kişi 3 yıldız, 9 kişi 2 yıldız ve 31 kişi de 1 yıldız verdi.

 

Haber / Ahmet KARDEŞ