Gözden kaçırmayın

Yolcu Haklarına Dair Değişiklik, Resmi Gazete'de yayımlandıYolcu Haklarına Dair Değişiklik, Resmi Gazete'de yayımlandı

TESKİ Çerkezköy İşletme Müdürlüğü ödemelerin hem daha sağlıklı yapılması hem de aşırı yığılmaların yaşanmaması için her mahalleye ayrı sayaç okuma elemanları görevlendir. TESKİ yetkilileri yaptıkları açıklamada, “TESKİ Çerkezköy Hizmet Binamız'da ödemelerde yığılmaların yaşanmaması için her mahalleye ayrı sayaç okuma memurları görevlendirildi. Sayaç okuma memurları sayaç okuma ile görevli oldukları mahallelerde de her gün 100 ile 150 abonenin sayacını okumaktadır. Sayacı okunan abonelerimiz 7 ila 8 gün içinde veznelerimize ödemelerini yapmaları gerekiyor.Yani sayacı okunan abonelerimiz ellerine ödeme makbuzunu aldıktan sonra bir hafta içinde veznelerimize ödeme yapmaları gerekiyor.”dedi.
İSTEYEN AKILLI İSTEYEN MEKANİK SU SAYACI KULLANABİLİR
Su abonelerinin akıllı(ön ödemeli) sayaç zorunluluğunun bulunmadığını da belirten yetkililer, “İsteyen abonelerimiz ön ödemeli denilen akıllı sayaç isteyen abonelerimizde mekanik su sayacı kullanabilirler. Bu konuda illa akıllı sayaç kullanılacak diye bir zorunluluk yok! Abonelerimizin birçoğu mekanik sayaç kullanıyor. Önceden mekanik sayaçlar arıza yaptığında yerine akıllı su sayacı takılması konusunda insanlar zorlanıyordu. Ama artık TESKİ olarak gerek mekanik gerek akıllı sayaç ikisinin de kullanacağız. İsteyen mekanik sayaçta artık takabilecek. Bu konuda bir zorlama ve bir yaptırım bulunmuyor. Önemli olan vatandaşlarımızın tercihi. Hangisini tercih ediyorsa onu takabilecektir.”bilgisini verdi.
HER KURUM VE KURULUŞTA OLDUĞU GİBİ GEÇİCİ AKSAKLIKLAR SİSTEMDEN KAYNAKLANIYOR
TESKİ Çerkezköy İşletme Müdürlüğü’nde vatandaşların zaman zaman sorun yaşayabildiğini ayrıca ödemelerde yığılmaların oluştuğunu da hatırlatan yetkililer , “Her kurum ve kuruluşta olduğu gibi zaman zaman bizde de sistemden kaynaklanan aksaklıklar olabiliyor. Ancak bu aksaklık 10-15 dakikalık bir aksaklık olarak kalıyor. Bu sırada acil işi olanlar bu durumu abartıyor. Oysa aynı şekilde bu durum bankalarda ve PTT’de yaşanıyor. Bu durumlar her zaman yaşanan bir durum değil. Bu konuda bu güne kadar ödeme yapmaya gelen vatandaşlarımızın hiç biri kesinlikle tepki göstermedi. Aksaklık olduğunda ödeme yapmaya gelen abonelerimize durumu anlatıyoruz ve hepsi anlayışla karşılıyor. Bu nedenle de vatandaşlarımızın anlayışına teşekkür ediyoruz.”dediler.
TESKİ ÇERKEZKÖY HİZMET BİNASI  İL GENELİNDE EN İYİ HİZMETİ VERİYOR
TESKİ Çerkezköy Hizmet Binası’nın Tekirdağ il genelinde en iyi ve sağlıklı hizmeti veren yer olarak gösterildiğini de belirten yetkililer, “TESKi elemanları olarak ilçemizde il genelindeki TESKİ şubeleri içerisinde en iyi hizmeti vermemizden de son derece mutluyuz. Biz her koşulda görevimizi en iyi şekilde yapıyoruz. Görevimizi yaparken de vatandaşlarımıza elimizden geldiğince hem yardımcı oluyor hem de sorunlarını gideriyoruz.”açıklamasını yaptılar.
Haber/Seyit SÜREN