Tarih: 18.01.2018 17:23

138 bin 500 çağrıya cevap verdi

Facebook Twitter Linked-in

Yetkililer “2015 yılında vatandaşların istek ve taleplerinin karşılanması için kurulan Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi, her gün yüzlerce çağrıyı cevaplandırarak vatandaşların taleplerine karşılık veriyor. Hizmet talep eden veya aldığı hizmet ile alakalı sorun yaşadığını düşünen vatandaşların öneri ve talepleri, Çağrı Merkezi tarafından hızlı bir şekilde değerlendirilerek yetkili birimlere ulaştırılıyor. Yetkili birimler de vatandaşların öneri ve taleplerini yerine getirmek amacıyla çözüm odaklı olarak çalışmalarını sürdürüyor” dedi.

 

İLGİLİ BİRİMLERE ULAŞTIRILDI

 

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’nin, 2017 yılı genelinde toplamda 138 bin 500 çağrıyı cevaplandırdığını kaydeden yetkililer “Bu çağrılarla gelen taleplerin tamamına yakınını ilgili birimlere ileterek çözüme kavuşturulmasını sağlayan Çağrı Merkezi, görüşmeler sonrasında istek ve önerilerini bildiren vatandaşlara geri dönüş de sağlayarak vatandaşların memnuniyetini değerlendirdi” dedi.

 

Haber / Ayşenur AYDIN

 




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —