Tekirdağ’da 2019’da 2 bin 228 kaza meydana geldi    Ağustos'ta hasta kabulüne başlayacak    Künye    Reklam    Bize Ulaşın    03 Haziran 2020 Çarşamba   
Marmara Haber
  Kapaklı Çerkezköy Saray Çorlu Ergene M.Ereğlisi Hayrabolu Muratlı Süleymanpaşa Şarköy Malkara Türkiye Tekirdağ Edirne Kırklareli
Son Dakika Yazarlar Türkiye Konuşuyor Fotoğraf Galeri WEB TV T Haber E-Gazete Anket Haber Arşiv
 ANA SAYFA GÜNDEM SİYASET EKONOMİ SPOR DÜNYA EĞİTİM KÜLTÜR SANAT YAŞAM SAĞLIK MAGAZİN BİLİM TEKNOLOJİ RESMİ İLAN

Firmalara konut pazarlama stratejileri toplantısı

Çerkezköy Ticaret ve Sanayi Odası'nda, 'Konut Pazarlama Stratejileri Sektör Toplantısı' gerçekleştirildi.

Firmalara konut pazarlama stratejileri toplantısı
  1. Facebook Paylaş

  2. Twitter Paylaş

  3. Google+ Paylaş

Yayın Tarihi: 20.06.2019 17:54 16 Punto 18 Punto 20 Punto 24 Punto

"SAHİP OLDUĞUMUZ KONUTLAR ARTIK 'STATÜ' OLARAK NİTELENDİRİLİYOR"

 

Çerkezköy TSO 4. Meslek Komitesi organizatörlüğünde yapılan toplantıda, Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi öğretim üyesi Dr.Hasan Selçuk Eti tarafından eğitim verildi. Eti “ Sahip olduğumuz konutlar artık barınma ihtiyacımızı karşılamaktan çok, statü olarak ifade edilen bir kavram haline geldi. Özellikle akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle bilgiye ulaşım kolaylaştı. İnsanların bakış açısı değişti. Müşteri olarak daha bilinçli hale geldi. Müşteri artık büyük salonlu apartman daireleri yerine akıllı ev dediğimiz çevreci-yeşil yapıları tercih ediyor. Ya da satıcıyla birebir muhatap olmak yerine e-satış yapan kurumları kullanıyor” şeklinde konuştu. Eti yaptığı konuşmada, Türkiye'de ki konut kavramının 80'li yıllarda barınma amacı olduğunu ancak son yıllarda statü olarak görüldüğünü kaydetti.

 

" BİLGİYE ULAŞIMIN ÇOK KOLAY OLDUĞU MECRALARDA MUTLAKA YER ALMALISINIZ."

 

Konut pazarlamanın detaylarını açıklayan Eti, müşterinin beklentilerinin önemli ve öncelikli olduğunu belitti. Eti, "70 yaşında bir çifte, 15. katta bulunan bir rezidans satamayacağınız gibi 20’li yaşlarındaki müşterinize de eski tip bir apartman dairesi satamazsınız. Müşterinizin yaş, cinsiyet, eğitim ve ekonomik durumunu mutlaka dikkate almalısınız. Satış temsilcileriniz, prezantabl olmalı." dedi. Eti, her alanda olduğu gibi konut pazarlama sektöründe de sosyal medyanın çok büyük bir yer kapladığını söyledi. Eti konuşmasına, "Televizyon, radyo, billboard, emlak ilan siteleri gibi klasik yöntemlerin yanında Facebook, Instagram gibi bilgi akışının yoğun ve bilgiye ulaşımın çok kolay olduğu mecralarda mutlaka yer almalısınız.” sözlerini ekledi.

 

Haber/Buse SERİN

Etiketler:
Gönder Yazdır Yorum Yap Facebook Twitter FriendFeed Google
   YORUMLAR
   YORUM YAZ
Adınız :
E-mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu
:

   DİĞER HABERLER
  YAZARLAR
GÜNÜN GAZETE MANŞETLERİ
Akşam Gazetesi Cumhuriyet Gazetesi Dünya Gazetesi Fanatik Gazetesi Fotomac Gazetesi
Gunes Gazetesi Haberturk Gazetesi Hurriyet Gazetesi Milli Gazete Milliyet Gazetesi
Posta Gazetesi Radikal Gazetesi Sabah Gazetesi Sozcu Gazetesi Star Gazetesi
Takvim Gazetesi Türkiye Gazetesi Vatan Gazetesi Vakit Gazetesi Yeni Çağ Gazetesi
ANKET
YEREL SEÇİMLERDE MARMARA HABER GAZETESİNİN HABER VE HABER PERFORMANSINI NASIL DEĞERLENDİRİYORSUNUZ?
ÇOK İYİ
İYİ
KÖTÜ
ÇOK KÖTÜ
Şehit ateşi Tekirdağ’ı da yaktı
Tüyler ürperten cinayette 3 kişi tutuklandı
Motosiklet ile otomobil çarpıştı
25 yıllık özlem bitti
Kafe ve restoranlarda açılış hazırlıkları başladı
Anadolu’dan Tekirdağ’a kesintisiz ilk ihracat
Evinde ölü bulundu
Otobüs seferleri 4 Haziran’da yeniden başlıyor
Valilikten 'merada hayvan otlatma' açıklaması
Kıraathanelerde yeni dönem
Çerkezköy’de namaz yerleri belirlendi
Yazlık maske için Ar-Ge çalışmaları başladı
Husumetlisini pompalı tüfekle yaraladı
Marmara Haber Gazetecilik Ajans Ofset Marbaacılık Reklam Organizasyon San. ve Tic. Ltd. Şti
Fevzi Paşa Mahallesi Fevzi Paşa Caddesi No:89 Çerkezköy / TEKİRDAĞ
Tel: 0 282 725 26 10 - 725 26 80 Fax: 0 282 725 26 44
e-mail: haber@marmarahaber.com.tr

Künye    Reklam    Bize Ulaşın
sanalbasin.com yesidir