Müşteri Memnuniyeti Gözetim Tetkiki başarıyla tamamlandı

Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Baş Tetkik Görevlileri, TSE Baştetkikçileri Abdülkadir Öncel ve Celal Aşkaroğlu tarafından, Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası'na yönelik düzenlenen TS EN ISO 9001:2015 Kali

GÜNDEM 5.02.2019 15:12:00 0
Müşteri Memnuniyeti Gözetim Tetkiki başarıyla tamamlandı

TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Gözetim Tetkiki kapanış toplantısına; Çorlu TSO Meclis Başkanı Erdim Noyan, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Bayındır, Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Kaya Kumyol, Yönetim Kurulu Üyeleri; Cem Tunalı, Mehmet Manav, Genel Sekreter İbrahim Karağöz ve birim sorumluları katılımda bulundu.

 

HEDEFİMİZİ GERÇEKLEŞTİRDİK

 

Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası 1 Eylül 2005 tarihi itibariyle aldığı TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi'ni 2019'da da devam ettirmeyi başardı. Çorlu TSO Meclis Başkanı Erdim Noyan, "Türk Standartları Enstitüsü'nün, dolayısıyla tetkikçilerimiz, sistemimiz dahilinde ve haricinde bizler için çok değerli. Bu sebeple sizleri  ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Kanaat önderliği misyonunu layıkıyla yerine getiren, bölgenin kalkınmasında yönlendirici ve koordinatör konumunda, Üyeleri tarafından benimsenen, kamu karar alıcıları tarafından bilgilerine danışılan, güvenilir ve lider bir kurum olmak. Vizyonumuza, ulaşmak için; Çorlu TSO Kalite ve Müşteri Memnuniyet Politikası, SWOT analizi, Kalite Yönetim Sistem Kapsamı göz önüne alarak hedefimizi gerçekleştirdik" dedi.

 

"TİCARET VE SANAYİYİ GELİŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUZ"

 

Çorlu TSO Meclis Başkanı Erdim Noyan, "5 üye ile 1958 yılında kurulan odamızın, bugün itibariyle üye sayısı 7 bin 396 adettir ve 843 adedi sanayi kuruluşudur. Yoğun sayıda üyemize en iyi ve güler yüzlü hizmeti verebilmek için üst yönetimimiz ve 30 personelimiz birlik ve beraberlik içinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Yıl içerisinde üyelerimizin mesleki faaliyetlerinin güçlendirilmesi için eğitim, organizasyon ve seminerler düzenliyoruz. Hazırladığımız projelerle birlikte odamızın kurumsal gelişimine büyük önem veriyoruz. Üyelerimizin Taleplerini, Önerilerini ve Şikayetlerini Müşteri Memnuniyet Sistemi Kapsamında alarak Odamızı, Çorlu'yu, Çorlu'da ki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.  

 

"BELGENİN DEVAM ETMESİ İÇİN RAPOR SUNACAĞIZ"

 

Yapılan tetkikle ilgili açıklamada bulunan TSE Baş Tetkik Görevlisi Abdülkadir Öncel, "Bugün gerçekleştirdiğimiz gözetim tetkikinde Çorlu TSO'nun iyi uygulamalarını ve başarılarını gördük. İyi bir yönetici kadronuz, başarılı, güleryüzlü ve dinamik bir personele sahipsiniz. Çorlu TSO'da verilen hizmetler etkin, kaliteli, verimli ve dolayısıyla müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik olarak yapılan çalışmalardır. Tetkik neticesinde Çorlu TSO'nun TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin devam etmesi şeklinde raporumuzu sunacağız. Başarılarınızın devamını diliyorum" açıklamasında bulundu.

 

Haber / Seda AKYOL