91 bin 603 çağrıya yanıt verdi

Süleymanpaşa Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çağrı Merkezi, 2018 yılında 91 bin çağrıya yanıt vererek vatandaşların istek ve şikayetlerin

GÜNDEM 31.01.2019 16:23:00 0
91 bin 603 çağrıya yanıt verdi

2014 yılında kurulan ve 0850 450 59 59 numaralı telefondan aralıksız hizmet veren Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi, 1 Ocak 2018 – 31 Aralık 2018 tarihleri arasında 41 bin 410’u sekretarya olmak üzere 28 bin 230 bilgilendirme, 19 bin 104 istek ve şikayet ile bin 503 borç sorgulama bilgisine yanıt verdi. Vatandaşların sorun ve önerilerini ilgili birimlere aktaran Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.

 

YÜZDE 99.61’İ SONUÇLANDIRILDI

 

Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi, gelen 91 bin çağrının yüzde 99.61’ini sonuçlandırdı. Geçen yıl 81 bin çağrı alan Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi bu yıl aldığı çağrı sayısını 10 bin arttırarak bilinilirlik konusunda da önemli bir adım attığını kaydetti. Süleymanpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi, Süleymanpaşalı vatandaşların istek ve şikayetlerinin yanı sıra olası acil durumlarda ihtiyaç duyulabilecek tüm detaylar için de 24 saat hizmet veriyor.

 

Haber / Özge MERİÇ