Belediye 113 bin çağrıya cevap verdi

Çorlu Belediyesi'nin Bilgi İşlem Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Halk Masası, Çağrı Merkezi ile Web sitesi ve WhatsApp hizmet ağları üzerinden 2017 yılında 113 bin 505 çağrı ve dile

GÜNDEM 9.01.2018 17:43:00 0
Belediye 113 bin çağrıya cevap verdi

Belediyemiz Halk Masası'nda 2017 yılında 29 bin 125 adet dilekçenin işleme alındığını belirten Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sarıkurt, “Ayrıca vatandaşlarımızdan gelen 8 bin 225 adet istek/şikâyet alınmış ilgili müdürlüklerce çözümü sağlanarak vatandaşlarımıza çağrı merkezinden veya SMS ile bilgi verildi” dedi.

 

ÜCRETSİZ İNTERNET HİZMETİ

 

7 gün 24 saat hizmet veren 444 99 59 çağrı merkezinin 2017 yılında 28 bin 345 vatandaşa hizmet verdiğini, e-belediye sayesinde yaklaşık 9 milyon TL tahsilât sağlandığını söyleyen Sarıkurt, “Belediyemiz web sitesi 2017 yılında 308 bin 420 kişi tarafından ziyaret edilmiştir. Web sitemizde yer alan online e-imar 2017 yılında aktif olarak kullanıldı. 34 bin 250 vatandaşımız e-imar sayesinde taşınmaz bilgilerini sorguladı. WhatsApp iletişim hattımıza ulaşan istek ve şikâyetler ilgili müdürlüklere yönlendirildi. 2017 yılı Temmuz ayında hizmete giren WhatsApp iletişim hattımıza bin 120 adet bilgi ulaştırıldı. Yine 2017 yılı Temmuz ayında başlayan ücretsiz internet hizmeti kapsamında 12 bin 440 vatandaşımız ücretsiz internet hizmetinden faydalandı” dedi.

 

YÜZDE 99’U SONUÇLANDIRILDI

 

Çorlu Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Sarıkurt, “1 Ocak -31 Aralık 2017 tarihleri arasında gerçekleşen 113 bin 505 çağrı ve dilekçe yüzde 99.58 oranında sonuçlandırıldı” dedi.

 

Haber / Ayşenur AYDIN