Vatandaş Mavi Masa'yı sevdi

Kapaklı Belediyesi'nin Mavi Masa'sı vatandaşların belediyedeki işlerini kolaylaştırdı. Bu arada Belediye Başkanı İrfan Mandalı da vatandaşların, belediyeden talep ettiği hizmeti takip etme imkanÄ

GÜNDEM 25.11.2014 12:27:00 0
Vatandaş Mavi Masa

Kapaklı halkının şikayet ve önerilerine daha çabuk çözüm bulabilmek adına oluşturulan ‘Mavi Masa’ birimi ile Kapaklı Belediyesi’nde hizmet kapıda başlıyor.

MANDALI’YA RAPOR VERİLİYOR

Vatandaşların belediyeden talebini tarih, saat ve hizmet numarası ile kayıt altına alan görevliler, talep sahibini ilgili birime yönlendiriyor. Tüm birimler ile koordinasyon halinde çalışan Mavi Masa bölümü vatandaşın işlemi sonuçlandığında ise vatandaşı arayarak, e-posta ya da sms ile bilgilendiriyor. Mavi Masa birimi çalışanları, yaptıkları çalışmaları içeren raporlarını belirli aralıklarla Belediye Başkanı İrfan Mandalı'ya günlük raporlar halinde sunuyor. Böylece Başkan Mandalı, vatandaşların talep ve şikâyetlerin nekadar sürede ve ne şekilde sonuçlandığından haberdar oluyor. Gerekli hallerde de kendisi arayarak vatandaşlarla görüşüp vatandaşın talebinin akıbeti veya tamamlandığı hakkında bilgiler veriyor.

VATANDAŞ UYGULAMADAN MEMNUN

Vatandaşlar, Kapaklı Belediyesi Mavi Masa biriminin uygulamaya koyduğu çalışmalardan oldukça memnun olduklarını ifade etti. Belediye bünyesinde kurulan Mavi Masa ile ilgili açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı İrfan Mandalı  "Mavi Masa uygulamamız vatandaşlarımız tarafından kısa sürede benimsendi. Vatandaşlarımız Belediye’nin kapısından içeri girdiği andan, çıkana kadar onlarla bizzat ilgilenen Mavi Masa görevlilerimiz, gün içinde gelen tüm talepleri kayıt altına alıyor.” dedi.

ÇALIŞMALARI TAKİP ETMEMİZ MÜMKÜN OLUYOR

Başkan Mandalı, “Bu yolla hiçbir iş talep sonuçsuz kalmıyor. Mavi Masa’da vatandaşların talepleri ile ilgili tüm bilgiler alınıyor. Bir hizmet numarası ile anında sorunu çözecek birime yönlendiriliyor. Tüm bilgiler günlük raporlanıyor, bu raporlarla da çalışmaları takip etmemiz mümkün oluyor. İş yoğunluğumuz nedeni ile her vatandaşla tek tek ilgilenmem olanaksızken, günlük olarak hazırlanan raporlar yoluyla vatandaşlarımızın sorunlarını hızla takip edip, onlarla birebir iletişim halinde olmamı sağlıyor. Kaliteli hizmet anlayışıyla her zaman halkımızın yanındayız. Zamanım elverdiği sürece vatandaşlarımız ile telefon görüşmeleri yapmamı sağlayan sistemden, bende Kapaklıda yaşayanlar da çok memnunlar." diye konuştu.

Haber / Ahmet KARDEŞ