Bross Çorap, fuarın ilgi odağı oldu

Tüyap’ta gerçekleştirilen İfexpo Çorap & İç Giyim Fuarı’nda geçen sene olduğu gibi yerini alan Bross Tekstil San. ve Tic. A.Ş. geleneği bozmayarak yine fuarın en çok ziyaret edilen firmalarından oldu.

GÜNDEM 10.02.2013 20:00:00 0
Bross Çorap, fuarın ilgi odağı oldu
BROSS MARKASINDA YÜZDE 40 BÜYÜME
Bross Tekstil İhracat Müdürü Pelin Birsen yaptiği açıklamada fuarlarda katılımcı olarak yer almanın hem ihracat hem iç pazardaki müşteri portföyünü genişletmede büyük önem arz ettiğini belirtti. Bross Tekstil olarak 2012 yılında Mart ayında 25 bin metrekarelik yeni fabrikada fiili üretime başlayarak ve “Bross” marka alanında yüzde 40 büyüme gerçekleştirmek dahil olmak üzere tüm hedeflere ulaşıldığını vurgulayan Birsen, bunların yanı sıra 2012 yılında toplam 5 farklı ülkede gerçekleştirilen fuarlarda Bross Tekstil olarak yerlerini aldıklarını ifade etti.
 
HAKLI GURURUNU YAŞIYORUZ
2013’te ihracat müşteri portföyüne dünya devlerini eklemeğe ve ciddi kapasite artırımına devam edileceğini ifade eden Birsen, “En büyük rakibimiz yine kendimiz” dedi. Bross Tekstil’in başarısında ar-ge çalışmalarına, inovasyona büyük önem verilmesinin çok etkili olduğunu söyleyen Pelin Birsen, “Hiçbir zaman yerinde saymayıp kendisini sürekli yenileyen, yeniliklere imza atan bir firma olmanın hakli gururunu yaşıyoruz” dedi.
 
BÜYÜMEYE DEVAM EDECEĞİZ
Birsen, en büyük destekçilerinin kendilerini sonuna kadar destekleyen firma sahipleri Asim Yavuzarslan ve Mustafa Kozuva olduğunu belirtti. Bross Tekstil’in ticari hedeflerine ulaşabilmesi için en temel amacın çevreye duyarlı, kaliteli ürün üretimi ile müşteri memnuniyeti olduğu belirten Birsen, “Hali hazırda 2013 başında ciddi yatırımlara imza atan Bross Çorap, dinamik kadrosu ve sektördeki bilgi ve tecrübesi ile her geçen yıl katlanarak büyümeğe devam edecektir” dedi.
Marmara Haber Merkezi